Exempel på delar som ingår i ett IT-avtal
- Telefonsupport
- Fjärrsupport (med hjälp av TeamViewer)
- Rådgivning
- Möjlighet till jourtelefon
- Optimering av IT-struktur i samband med exempelvis flytt/omstrukturering
- Avtalspriser vid arbete på plats
Exempel på vanliga problem hos små- och medelstora företag
- Problem med skrivare och utskrifter
- Problem med uppkoppling mot lokal server
- Problem med VPN anslutningar
- Problem med åtkomst till delade mappar
- Problem med användarhantering
- Problem med internetanslutning
- Problem med e-post
Supportavtal med kunden i fokus
Varje IT-supportavtal formas utifrån kundens behov vilket innebär att ni alltid får den service ni anser er behöva till företaget.
Självklart prioriteras alla avtalskunder vid eventuella problem och vi försöker, i så stor utsträckning som möjligt, se till att ni alltid pratar med samma IT-konsult eller tekniker.
Kontakta oss för förslag till IT-supportavtal.