Personlig IT-tekniker

Mer än hälften av alla småföretagare hanterar sin egen IT internt. Man tvingas avsätta dyrbar tid och resurser på IT-problem och tekniska frågor istället för att fokusera på kärnverksamheten. Med ett IT-supportavtal hos Bluescreen kan du lägga din värdefulla tid och energi på affärerna och samtidigt få en personlig IT-tekniker.

Exempel på delar som ingår i ett IT-avtal

  • Telefonsupport
  • Fjärrsupport (med hjälp av TeamViewer)
  • Rådgivning
  • Möjlighet till jourtelefon
  • Optimering av IT-struktur i samband med exempelvis flytt/omstrukturering
  • Avtalspriser vid arbete på plats

Exempel på vanliga problem hos små- och medelstora företag

  • Problem med skrivare och utskrifter
  • Problem med uppkoppling mot lokal server
  • Problem med VPN anslutningar
  • Problem med åtkomst till delade mappar
  • Problem med användarhantering
  • Problem med internetanslutning
  • Problem med e-post

Supportavtal med kunden i fokus

Varje IT-supportavtal formas utifrån kundens behov vilket innebär att ni alltid får den service ni anser er behöva till företaget.

Självklart prioriteras alla avtalskunder vid eventuella problem och vi försöker, i så stor utsträckning som möjligt, se till att ni alltid pratar med samma IT-konsult eller tekniker.

Kontakta oss för förslag till IT-supportavtal.

Kontakta oss

skriv till oss nedan

Kom ihåg att inte uppge några känsliga personuppgifter som t.ex. personnummer eller lösenord m.m. För mer information se vår integritetspolicy.

*vid val av FJÄRRSUPPORT laddas vårt program för fjärrsupport ned på din enhet