Så skriver du för både kund och Google
Hur skriver man unika beskrivningar för varje produkt till en e-handelssida? Känns det som om
Användarvänligt bokningssystem med alla funktioner som de bästa systemen använder samtidigt som det är otroligt anpassningsbart.
Har du en stamkund eller ett återkommande event? Då kan du göra återkommande bokningar på ett väldigt enkelt och smidigt sätt. Allt du behöver göra är att välja vilka tider och dagar som bokningen ska ske. Då kommer all info att vara samma på alla dessa bokningar. Självklart kan du göra en återkommande bokning med flera olika tider och dagar om du vill. Det är precis lika enkelt det.
Skapa en aktivitet och koppla eller bjud in flera deltagare. Detta förenklar bokningen vid t.ex. gruppaktiviteter där flera deltagare har möjligheten att delta. Du kan självklart begränsa antalet deltagare som kan boka in sig, för att undvika överbokning. Det finns även möjlighet att skapa en reservlista, om någon skulle avboka. Då finns det flera olika möjligheter till att automatiskt meddela reserver att det finns en ledig tid. Enklare och smidigare än så kan det inte bli!
En kundportal, där dina kunder kan logga in och antingen göra en bokning, avboka en tidigare bokning eller se sin bokningshistorik.
Kunden kan även själv uppdatera sina kontaktuppgifter vid eventuella ändringar, utan att behöva
kontakta er.
Varje kundportal är kundspecifik, vilket innebär att kunden enbart ser de uppgifterna som berör just den kunden.
Oavsett om du vill ge dina kunder möjlighet att själva kunna boka online eller om du vill superdetaljstyra en bokning helt själv så är det inget som är krångligt, dyrt eller ens tidskrävande.
Du får fullständig statistik över allt som har med bokningarna att göra. Alla möjliga siffror du kan tänkas vilja nyttja för att kunna analysera förhållandet mellan ditt företag och/eller din kunds behov finns där. Lättillgängligt och lättläst, allt för att spara på din tid och ditt tålamod.
Vill du ge dina kunder möjligheten att preliminärt göra en bokning, där du själv bestämmer när bokningen ska förfalla eller bekräftas? I bokningssystemet kan du ange statusen ”preliminär bokning”. Om bokningen sedan bekräftas eller avbokas av kunden kan du välja att ändra status till bokad eller ta bort bokningen.
Ha fullständig koll på dina kunder och deras bokningar! Här finns all information samlad om kunden i fråga.
Allt från information om tidigare bokningar, betalningar och annat, till dina egna kundanteckningar, kundens faktureringsuppgifter och dina medarbetares noteringar. Kort sagt, all kundinfo som du kan tänkas behöva finns här!
Gillar du att se statistik över dina bokningar? Oavsett om du vill ha det visat i diagram eller rena siffror så finns alla möjligheter till djupdykningar, både generellt och ner på detaljnivå.
Välj tidsintervall och se hur många bokningar som gjorts, få koll på din tilläggsförsäljning, se vilka tjänster som har sålts mest och mycket, mycket mer. Den hjälper dig så klart även vid framtida planering, då du ser kommande bokningar och vad som säljer bäst. Perfekt för den som vill ha stenkoll på läget!
Vill du skapa olika tillägg till din bokning? Inga problem! Under ”Tilläggstyper” kan du skapa dina egna i bokningen. Fika, lunch, frukost, parkering, parasoll eller kanske en telefon – du bestämmer helt själv vilken typ du vill skapa och vilket pris tillägget ska ha. När du känner dig klar lägger du enkelt till det i kommande bokningar.
Kommer du på fler tillägg under tidens gång, lägger du enkelt till flera. Det finns inga begränsningar, annat än din egen fantasi. Smidigt, enkelt och framförallt användarvänligt!
Hur skriver man unika beskrivningar för varje produkt till en e-handelssida? Känns det som om
Dataskyddsförordningen och Dataskyddslagen Oron var stor och frågorna var många när den nya lagen skulle
Bennströms är sedan länge ett välkänt varumärke i Västerås med omnejd. Företaget som grundades på 60-talet säljer in- och utvändiga solskydd till företag och privatpersoner.
”I en tid där framförallt samhället men också våra kunders beteende förändras mot digitalisering behöver Bennströms anpassa sig. Det gör vi bl.a. genom att modernisera och förnya vår hemsida.”
Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen på vår webbplats, vilket du accepterar genom att fortsätta att använda webbplatsen.