Så skriver du för både kund och Google
Hur skriver man unika beskrivningar för varje produkt till en e-handelssida? Känns det som om
I modulen för avtalshantering kan du samla verksamhetens olika avtal på ett och samma ställe. Lägg till egna avtalstyper och skapa egna avtalsmallar, få information om när det är dags för avtalsförnyelse, m.m.
I Avtalsfakturering får du en översikt på fakturamottagare för samtliga avtal och kan på så sätt hålla koll på vilka kunder som har/ska faktureras samt datum för senaste fakturering. I varje kund kan du se samtliga avtal som denne står som fakturamottagare för. och välja att fakturera.
Det är inte alltid avtalsparten som ska faktureras, därför finns möjligheten att direkt i avtalet välja en annan fakturamottagare. På så sätt skickas samtliga avtalsfakturor direkt till rätt betalningsmottagare.
Med dynamiska fält kan du anpassa avtalen efter din verksamhet. I inställningarna för Avtal kan du bland annat lägga till egna avtalstyper, avtalsfält och avtalsmallar. För Avtalsfält kan du dessutom välja om dessa ska vara textfält, dropdown eller sifferfält.
I Lobby-vyn kan du välja att lägga till widgets för att inte missa avtalsförnyelser och/eller avtalsuppgifter som du måste pricka av.
Läs vidare för mer information om dessa!
Lägg upp Avtalsuppgifter för struktur och ordning i avtalsprocessen/-förhållandet. Se separat flik för samtliga uppgifter från alla avtal.
Markera en uppgift som återkommande om det är något i avtalsförhållandet som ska göras exempelvis varje månad i ett års tid. I detta fall anger du ett intervall på 30 dagar och hur många gånger det ska upprepas, dvs. 12 gånger för ett år. Du kan även välja startdatum för de återkommande uppgifterna.
För att inte missa förnyelse av avtal som löper på begränsad tid kan du dels under Aktiva avtal, dels i Lobby-vyn på startsidan se vilka avtal som det är dags att förnya.
I händelseloggen kan du hålla koll på vad som händer i exempelvis ett ärende, service eller projekt utan att behöva leta efter informationen. Den visar nämligen varje händelse som ägt rum i modulen i fråga. Behöver du exempelvis information från någon kollega kan du tagga denna och skriva en kommentar via den interna kommentarsfunktionen. Kommentarer syns också i händelseloggen.
Med hjälp av WorkCloud kan ni effektivisera ert arbetssätt, era samarbeten och kommunikationen med kunder och samarbetspartners. Ett sätt att minska administrationen är till exempel att era kunder loggar in på Kundportalen i WorkCloud där de själva kan lägga upp ärenden och se status på ärenden som ni valt att visa i kundportalen.
Enligt undersökning lägger vi cirka 30 minuter eller mer på att leta information – varje dag. Det blir nästan 3 veckor på ett år! Har du råd med det?
Hur skriver man unika beskrivningar för varje produkt till en e-handelssida? Känns det som om
Dataskyddsförordningen och Dataskyddslagen Oron var stor och frågorna var många när den nya lagen skulle
Bennströms är sedan länge ett välkänt varumärke i Västerås med omnejd. Företaget som grundades på 60-talet säljer in- och utvändiga solskydd till företag och privatpersoner.
”I en tid där framförallt samhället men också våra kunders beteende förändras mot digitalisering behöver Bennströms anpassa sig. Det gör vi bl.a. genom att modernisera och förnya vår hemsida.”
Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen på vår webbplats, vilket du accepterar genom att fortsätta att använda webbplatsen.